Molimo, imajte na umu
mi nismo odgovorni za bilo kakve carine ili poreza na uvoz.
Naša tvrtka
Naši proizvodi široko su prepoznati i uživati povjerenje korisnika i ne može mjeriti stalno promjenjivim gospodarskim i društvenim potrebama.Pozdravljamo nove i stare klijente iz svih slojeva društva koji se odnose i na nas za izgradnju budućih poslovnih odnosa i međusobne uspjeha!
Recenzije:
* Vaše zadovoljstvo-naš je cilj, vaše povratne informacije su vrlo važne za nas.
* Ako ste zadovoljni našim proizvodima i uslugom, molimo, ne zaboravite da ostavite pozitivan pregled sa svim 5 zvijezdama.
* Molimo ne ustručavajte se kontaktirati nas ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi robe podnosi u našoj trgovini.Vjerujemo da ne postoji problem koji se ne može riješiti kroz otvoren i prijateljski razgovor.
Aftermarket:
Na ovaj proizvod, jamstvo će u roku od 6 mjeseci od datuma primanja klijenta,
štete uzrokovane ljudskim faktorom jamstvom
jamstvo od strane prodavatelja ne pokriva troškove prijevoza.
povrat će biti izvršen nakon primitka vratio parcele.na svim proizvodima postoji oznaka.
identifikacijske podatke, suza, u suprotnom garancija neće biti, hvala na razumijevanju.
Dostava
Mi koristimo standardnu isporuku www.bonappetit.com.hr EMS, DHL, FedEx i tako dalje.možete odabrati prilikom kreiranja narudžbe.
Roba će biti poslana u roku od 1-2 radna dana nakon uplate. (neke robe, potrebno je više dana zbog dostupnosti na lageru)
Na svaki red će biti priključen broj za praćenje, koji je poslat ćemo vam pomoći.
Pakiranje: Антистаагтический torba + bubbly torba + sa balončićima skladište + prigodna čvrste okvir.
Pitanja i odgovori
Pitanje: Kada će biti poslan moja narudžba?
A. Sve narudžbe se dostavljaju u roku od 24 sata (za neke proizvode je potrebno više vremena, mi ćemo ostaviti poruku klijenta)
V. Kada ću dobiti svoju narudžbu?
A. U zavisnosti od načina isporuke. obično je potrebno u roku od 1 tjedna.ako se odlučite za EMS, DHL.express.Standardna dostava, možda će trajati 1 mjesec ili više .. obično radnih dana
A. Međunarodna dostava (približno)
Pitanje: Mogu li pokupiti robu?
A. Da, možete pokupiti robu direktno sa našeg skladišta, koji se nalazi u shen zhen, Kina.
Pitanje: ja Sam trgovac, nudite trgovanja cijene?
A. Da, možemo ponuditi trgovanja cijene za kvantitativne nabave.Molimo vas, molimo da nas kontaktirate.
Pitanje: Kako mogu platiti?
A. primamo Paypal, T / T, na raspolaganju Money Gram, Western Union i tako dalje
Q. da Li dajete garanciju?
A. nudimo jamstvo 180 dana na sve kupnje.
Pitanje: Gdje se izvršiti isporuku?
A. vršimo isporuku u većini naseljenih mjesta širom svijeta.
Pitanje: Ja ne mogu naći željeni mi ekran u vašim oglasima?
Oa ne možemo nabrojati sve modele, dakle, molimo, kontaktirajte nas direktno, i oni moraju biti imamo na lageru.Ako u rijetkim slučajevima, kod nas ih nema, mi ćemo se potruditi da ih pronaći za vas.
V. Što će se dogoditi ako je roba oštećena prilikom transporta?
A. Mi ćemo zamijeniti sve oštećene robe, ako ćemo izvijestiti o oštećenja robe pri isporuci (u roku od 24 sata od primitka).Mi ne možemo odbiti bilo koji zahtjev izvan tog roka.Molimo vas da provjerite vaše robe pri isporuci!!!!
V. ja Sam naručio detalj, ali ona mi više nije potrebna.
A. možete vratiti detalj u roku od 30 dana od primitka za povrat novca.
Pravila povrata
* Sve se roba može vratiti u roku od 7 dana nakon primitka parcela za povratak (putem PayPal) ako pošiljka nije otvorena.Kupac mora snositi odgovornost za troškove dostave u obje strane.
* Svi vraćeni proizvodi moraju biti u izvornom stanju, bilo koju ste koristili roba nije predmet povrata ili razmjeni.
* Naknada za ponovno pohranjivanje u iznosu od 20% od početne cijene robe će se primijeniti za svu robu bez grešaka, ekran ne koristi, ekran nije potreban i krivi ekran, povrat ili zamjenu narudžbe.
* Za sve povrata potreban broj autorizacije za povrat robe (RMA).Bez broja RMA povrat novca neće biti odobren.
* Primamo samo originalnu parcelu.Molimo vas, pobrinite se da roba nema umjetnih oštećenja.